شرایط کار و اشتغال در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


شرایط عمل و اشتغال در قبرس شمالی
عده ای که مهارت و تخصص متعددی در فن خویش دارا هستند میتوانند در مرزوبوم قبرس شمالی روادیدِ کاری آن را به دست آورند و به راحتی درین مملکت آغاز به شغل نمایند. همینطور اشخاص می توانند با روادیدِ کاری برای خویش بیزنس جدیدی را درین مرزو بوم راه‌اندازی کرده و استارت به مهاجرت به قبرس شمالی درآمدزایی کنند.

در مملکت قبرس شمالی به کلیه اشخاص جویای عمل ویزاهای کاری متفاوتی ارائه میگردد که دربرگیرنده روادیدِ شغل های داوطلبانه، ویزای شغلی در منزل، ویزای شغلی در کمپانی همگانی، روادیدِ کارآموزی و روادیدِ شروع آپ می باشد.
در سال ۲۰۲۲ در سه ماهه دوم آن معیار دستمزدها در مرزو بوم قبرس شمالی حدود ۱۰ هزار لیر بوده اما در اولِ سال ۲۰۲۳ به ۱۵ هزار لیر رسیده میباشد.

در‌این مرزو بوم مشاغلی همچون هتل داری و توریسم دارنده بازار فعالیت بسیار بهتر می باشند. مهاجرین و دانشجوها در قبرس شمالی میتوانند در نصیب‌های کشاورزی و صنعتی و بقیه سرویس ها شایسته ترین مشاغل را به دست آورند.

در مرزو بوم قبرس شمالی در هر فصل موقعیت کاری متفاوتی وجود داراست. مهاجرین می توانند در فصل‌های فصل بهار و فصل‌تابستان به فعالیت‌های هتل داری و توریسم پرداخته و در زمستان و فصل‌پاییز در شرکت ها، کالج‌ها، نصیب‌های دولتی و یادگرفتن خوب کار نمایند.

قانون ها عمل در قبرس
همگی سرمایه‌گذاران و مهاجرینی که قصد دارا هستند در‌این مرز و بوم به عمل بپردازند و درآمد به دست آورند آغاز بایستی واحد سنجش درآمد در قبرس شمالی و وضعیت شغلی آن را پژوهش نمایند.‌ در میهن قبرس برای فعالیت کردن شرایطی وضع و اوضاع گردیده و هر مورد از امور دارنده جواز مخصوصی می‌باشند.

شخص برای آغاز عمل در قبرس شمالی می بایست یکی‌از مجوزهای ما یحتاج را داشته باشد که عبارتند از:

جواز احداث کمپانی تجاری
تایید صلاحیت نخستین
تایید صلاحیت شغل دانشجویی
جواز عمل برای مهاجرین و فرنگی‌ها
تایید صلاحیت عمل محصور
همه اشخاص فرنگی مثلا اهل ایران‌ها برای استارت فعالیت در قبرس بایستی جواز اول را به دست آورند. جواز اول را از روش کارفرمای خویش مبادرت کنید و پس از اخذ حدود ۳۰ روز زمان دارید تا به عمل خویش سرگرم گردید.

برای شغل کردن در یک کمپانی یا این که بقیه جای ‌ها در قبرس می بایست جواز فعالیت محصور را به دست آورده که اعتبار آن حدود ۶ الی یکسال است. دانشجوها نیز برای شغل کردن در قبرس مجوزهای مایحتاج را از دانش کده اخذ کرده و میتوانند در اکثری از دفترها درگیر به عمل شوند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: